TRIPAWDS: Home to 13338 Members and 1178 Blogs.
HOME » NEWS » BLOGS » FORUMS » CHAT » FACEBOOK » TWITTER » RANDOM BLOG

Way To Go Wyatt

The Tripawds Leg-a-cy Continues!

Way To Go Wyatt

The Wiley Riot Turkey Day Smackdown

November 26th, 2011 · 6 Comments · My Pals

The Day: Thanksgiving, 2011.
The Place
: Austin Texas
The Facts:
Two crazy Shepherds collide. Who’s the baddest dawg of them all?

So, I’m there to meet this Riley Pup that my Mom is all ga-ga over. He lives in a dog house on wheels too. Mom always talks about him like he’s my twin or something.  I guess his antics are pretty good, like the time he ate a ‘puter or something like that. OK, I gotta admit that’s a kewl stunt, but hey Riley, guess what? I ate a road flare! Top that!

12:30 pm. The match is on!  Let the Wiley Riot Circus Begin!

Growl! Hiss! Snarl! Bark!

Will this dynamite duo get along? Can they contain their killer instincts long enough to try? Only time will tell.

12:35 pm. Alright dude, let’s roll!

What? You say you wanna pawty? Come ON!

12:40 pm. So You’re a Frisbee dawg eh? Well what am I supposed to do with THAT?

I got the Frisbee! I got the Frisbee!

12:45 pm. Look Tripawd, it’s like THIS!

Come on kid, I dare you to grab it!

12:50 pm. The keep away game continues. . .

Should I kill you now or wait until you give up the Frisbee? Hmmmm..

12:55 pm. What-evah. I’m over it.

Can’t we all just get along?

1:00 pm. Truce?

Riley: “This kid ain’t so bad after all.”

Wyatt: “Nyah! Nyah! Nyah! You just wait Riley Dawg!”

To be continued . . .

Tags: ······

6 Comments so far ↓

  • samson007

    Wow Wyatt Dude! I only make the ugly face when the vet tries to trim my nails!

  • maggie

    Wyatt!! You look like maybe you’ve been knocked down a few pegs in a couple of those photo’s by your facial expressions? Were you?

    Tracy, Maggie’s Mom

  • Wiley Riley

    ROUND ONE: Wiley Riley RULES! Wyatt Ray Dawg DROOLS!

    Yo…Dawg! You and me! Tomorrow!! The pawty is gonna heat up and you are gonna get smoked! Be there, or be square!!!

  • travisray

    Yo! Dude! We had bin there we woulda kicked.some.Riley.butt! Codie Rae can outdo that Riley nasty face any day! Looks like you held your own purty good tho homie. Oaktown Pack Rulz! Yesh it do! Don’t furget ,we gotta nother dude in da house right now. Lets see if that Riley busts a snarl at the OP times 5!

    hi 5 bro,
    TR

  • anjl

    um…he scared me just from the photo!
    It’s ok if you pee’d yourself a lil…
    And hey…frisbees aren’t even as cool as tripawd bandanas!

  • 4hope

    Wyatt, let me know when you visit with Riley again and I’ll exidently break a rain cloud over his head if gets all showy-offy again!
    Your gurfriend,
    Spirit Hope

Leave a Comment